1blog_meselesi tam 1bucuk sene uğraştım bu 1bucuk senenin yarısında hamile kaldım hamileyken hayatım zehir olmuştu her gece kalkıp kasinirdim gözlerim kapalı uykulu öyle bir kaşınma ki tarifsiz. Psikolojimi bozmuştu ağlayıp duruyorum o bilindik tüm uyuz ilaçlarını kullandım geçmedi bu arada doğum yaptım eve geldim devam ediyordu bebeğime geçecek diye ödüm kopmuştu ama Allah’tan bişey olmadı bir gün duşa girdim duştan çıkarken durulanirken bir kovaya beyaz sirke ve su karıştırıp onunla durulandim her dusta sonra bi anda geçti. Allah kolaylık versin zor bir hastalik