Slm anneler 3.5 aylık bebeğim var. 2 kez adet gördüm fakat 3.süne adet olmadım daha 10 gün gecikme oldu.ne kadar sık emzirirsek o kadar geç adet oluyormuşuz.2.5 ay çok sık emziremiyodum.ama şimdi çok sık emzirebiliyorum.acaba emzirmeden dokayı kesilmiş olabilir mi? Bu arada korunuyorum ama yinede hamilemiyim acaba korkusu yaşamıyo değilim😬