Haydinn genelde sürekli konuşmaya çalışıyorum bu aralar göz meraklısı geliyo gözümle oynuyo kızım o benim gözüm diyorum göz diyorum onu gözünü gösteriyorum burnunu kulağını ama sabırla bekliyorum bende tabi tv meraklısı olmasını istemezdim ama mağlesef oldu bizimki yemek yemeyen bi çocuk bende yiyo sadece başkasına yemiyo çizgi filim açsalar dahi yemiyo ilk zamanlar yemek yesin diye açıyodum
Öylelikle alıştı inşallah zamanla konuşmayada başlar herşeyi bianda yaptı inşallah konuşmayıda bi anda yapar şaşırtır bizi 🤲🏻