35lavanta Yıllardır severek kullanırım. Kendi tırnaklarımın üzerine hep yaptırırım çabuk uzarlar. Bu arkadaşımın hesabına atmış olduğu benim fotoğrafım, şuan için ara verdik, tırnaklarım biraz sarılaşmış, oje kullanıyorum. Ben yurtdışındayım burada herkes çok profesyonel. Sana tavsiyem Türkiye’de ruslar çok iyi yapıyor. Bulabilirsen öyle birine git. Türkiye’de tatile geldiğimde çok araştırmama rağmen beğenmemiştim açıkçası, çok törpülemişlerdi kendi tırnaklarımı. Yapan kişiye göre değişir, kalıcı oje apex yani bu üstünde bombe olsun istemezsen zaten oje gibi 2 saat falan sürüyor. Zaten yapan kişi ile muhabbete girince zaman çabuk geçiyor 😝 Bu arada ben tırnak etlerimi kestirmiyorum, uzun zamandır ittirdiğim için her duş sonrası tırnağa yapışmıyorlar o yüzden daha hızlı yapıyor arkadaşım. Genel olarak memnunum 🌸