Ygmrkara Merhaba arkadaşlar, bebeğim 3 aylık oldu ve bu zamana kadar saçım dökülmüyordu ama şu son haftalarda aşırı derecede dökülüyor tavsiye edeceğiniz ürünler var mı ?
birminikbebekannesi Ygmrkara herşeyi denedim doktora bike gittim hiçbişey çıkmadı bebeğim 7 aylık avuç avuç saçım dökülüyor doktor hormon değişimi vücudun düzene giriyor ondan dedi ama bu gidişle kel kalıcam 🤦♀️
Selinn16 Ygmrkara kan değerlerinize baktırın benimde dökülmem aşırı oldu saçımın dibi görünüyordu resmen etkili demir iğnesi verdi doktor 2 hafta vurdurdum toplam 10 tane vurdurdum ve saçlarım çıkmaya başladı birde urgan care biotin saç spreyi var dışı grili morlu saç diplerine sıkıp masaj yapıyorsun bir dene istersen Sarımsak zeytinyağı karıştırıp 1 saat sürüp kafanda bekletebilirsin iki haftada bir yapsan yeter
Ygmrkara Selinn16 bende anemi var zaten demir ilacı kullanıyorum doğumdan sonra kullanmaya başlamıştım ama hiç bir etkisi yok 🤷🏻♀️
Nur1818 Selinn16 bende gittim demir d b12 hepsi düşük dedi ama emziriyorsun ilaç yazamam dedi doktor iğne de olmaz dedi nasıl sadece decavit kullanabilirsin dedi. Fazlası bebeğe de zararlı sütten geçer dedi siz emziriyormusunuz
Selinn16 Ygmrkara yılan yağı ve herhangi bir yağ ikisindende eşit olacak şekilde kaba koyup karıştırıp sürün 1 saat sonra yıkayın zeytinyağı hindistancevizi yağı badem yağı vs vs hangi yağdan isterseniz yılanyağını tekbaşına sürmeyin eskiden yılan yağı kellik için kullanılırmış bir deneyin
Ygmrkara Selinn16 maşallah siz baya bilgilisiniz bu konuda şampuan öneriniz var mı peki gerçi ben bitkisel şampuan kullanıyorum çok iyiydi şu durumda etkisi hiç olmuyor
Selinn16 Ygmrkara çam terabentin yağını şampuanına 5 6 damla kadar karıştır dökülmeyi azaltıyor diyorlar
Selinn16 Ygmrkara ben keldim resmen bi tutam saçım bile yoktu dökülmüştü değerler düşükmüş ilaçlarla ve bakımlarla saçlarımı eski haline döndürdüm ama yine de hafif bir dökülme var
Selinn16 Ygmrkara bioblas siyah sarımsak şampuanı kullanıyorum internetten 2 kilo sipariş verdim trendyoldan dökülmeye karşı bir şampuan
Ygmrkara Nur1818 evet emziriyorum 3 aylık daha bebeğim her ilacı kullanamıyorum ferrum demir ilacı kullanıyorum sadece. Çinko ilacı tavsiye etmişlerdi ama emzirdiğim için kullanıp kullanamayacağımı bilemiyorum
Selinn16 Nur1818 yok canım sütüm gelmediği için emziremedim kan değerlerine bi baktır iğne vuruldum iyi geldi çıkmaya başladı saçlarım
Nur1818 Ygmrkara bana neden böyle söyledi acaba çok şaşırdım b12 ve demir kullanamazsın dedi d ilacı verdi onuda birgun al birgun alma dedi
Ygmrkara Nur1818 ben hamileyken de kullandım bu ilacı doktorum doğumdan sonrada verdi sizin doktorunuzun vermemesine şaşırdım 🤷🏻♀️
Nur1818 Ygmrkara decavit kullanabilirsin sadece dedi bende şaşırdım birde desiferol diye bir d vitamini ilacı iciniyorum. Elimde baş parmağımda da kireçlenme varmış d eksikliğine bağlı onun içinde magnezyum kullanıyorum onlarıda gün aşırı içiyorum birgun içiyorm bir gün içmiyorum
Ygmrkara Nur1818 danışabilirsen başka doktora sor demir kullanabilir miyim diye önemli çünkü demir. Gerçi ben kullanıyorum hala dökülüyor saçlar 😢