Kızlar kızım 7 ay 4 günlük şu 1 haftadır gece uyanıyo 2 saat falan uyumuyo.uyanınca da ağlayarak uyanıyo.birde uyuduktan sonra çok sık uyanıyo saat başı falan.acaba aç mı diye emzirdikten sonra mama veriyorum yine aynı.sizin de oluyo mu böyle bişey? Neden uyanıyo olabilir