Tam 6 aylığız yeni sünnet olduk hiç korkma ben boluna korkmuşum dedim zaten o an çok kısa sürüyor 10 dakikada bitti emekliyoe bebeğim ve yüz üstü uyuyor en çok bunlardan korkuyordum ilk gün 2 kere pırt yaparken ağladı birde sanırım çiş yapınca oldu çok çok az huysuzdu calpol verdim ve sanki hiç sünnet olmamış gibiydi bütün gece emdi uyudu hiç huzursuz değildi şuan 5. Gün ilk günden beri herşey normal boşuna korkmuşum dedim. Doktorumuz krem verdi birde bardak koyduk 2-3 saatte bie ilk iki gün kremi sürdük bardak koyduk 2. Gün bardağı çıkarttık kreme devam ediyoruz birde günde 1 kere pipisini geri çekiyorum okadar hiç ağlama huysuzluk hiç bişey yok ❤️