unal4195 Elmaskrnz canm geçmedi malesef hala ishal dün doktora götürdüm hiç bişey yapmadı iğne bile keşke bişey yapsaydı dururdu belki sadece kan alı enfeksiyon varmı diye yoktu şükür
Elmaskrnz unal4195 bizdende sadece kan aldı , kaka tahlilili yapildi biraz enfeksiyon var dedi ama yatiracak sekilde değil dedi yarinda özel bir hastaneye götüreceğim bakalım ordaki ne diyecek korkar oldum acaba vucudu susuz kaliyor mu diye
unal4195 Elmaskrnz kalıyor kalmaz mı benim oğlum hemen zayıfladı bile iki aylığız ben bugün eczaneye gittim peribiyptik damla aldım müthiş işe yarıyor ama enfeksiyon olduğu için sen doktora görün biz enfeksiyon dan dolayı 27 günlükken küvezde kaldık malesef 😔 Allah ım bütün çocuklara şifa versin içini ferah tut kardeşim öyle böyle büyücekler
Sessiz_oyuncu Dondurmalikahve probiyotik alıp kullanabilirsiniz iyi gelir bnm kızımda geçrdi doktor probiyotk yazmştı.
Balkupum2505 Dondurmalikahve ewt salgin var malesef hem yetiskinlerde hemde cocuklarda bizde 1 haftadir cekiyoruz kismayla basladi ishalle devam etti. Hâlâ toparlayamadik eridi cocugum resmen 😔 bi doktora götürün bence hemen sarum takiyolar cok gecmis olsun
Dondurmalikahve Balkupum2505 Teşekkür ederim ateş kusması ve yoğun ishal olamayınca gitmedim probiyotik veriyorum şimdilik bir de düzeldi gibi Size de çok geçmiş olsun 💐
Kbrnr Bizde 1 aydır aynı şikayet Biraz geçti sonra tekrar aynı bize tek iyi gelen Activia x2 probiyotiği iyi geldi hemen isali geçiriyo bi deneyin derim