Kevserberatt Kızlar bebeğim 3 ay 22 günlük sma optıpro kullanıyorum yaramadı şimdi de combiotic mi alsam ve hiç emmıyo bıraktı memeyi
CanMomy Kevserberatt ben Aptamil kullanıyorum severek içiyor smayı denemiştim ilk onu sevmemisti Aptamil kabız yapıyor diyorlar ama bizde öyle bı sorun olmadı ne gz yapıyor ne de kabız yapıyor 😊
Oykusultan Kevserberatt hipp combiotic içerik nedeniyle bir numaralı mama. Deneyebilirsiniz. Benim kızıma dokunduğu için maalesef biz değiştirmek zorunda kaldık. Her mama her bebeğe iyi gelmiyor ☹️ Humana kullanıyoruz çok uzun zamandır
Nova Kevserberatt Golden goat iyi içerikli fakat bizde kabızlık yaptı. Hipp organik combiotic kullanıyoruz. Memnunuz.
Umutveannesi Kevserberatt 7 ay 10 günlük Aptamil kullanıyoruz en başından beri. Gaz kabızlık falan yapmadı bizde