Kızlar merhaba. Oğlum 1 yaş 6 günlük. 2 aydır gece uykuya yattığında saat 11 gibi uyanıyor saat 2 ye kadar hep ağlıyor. Anlamadım alışkanlıkmı edindi diş mi çakrtıyor hastamı biryeri mi ağrıyor artık bende yoruldum . Gündüz 2 uyku yapıyor akşamda 9 veya 9 buçuk gibi uyuyor sabah 7 de uyanıyor. Sizinde bebekleriniz böylemi yada bi tavsiyeniz varmı ağlama alışkanlığını bırakması için? Kaç kere hastaneye gittim ilaç kullandım ağrısı olsa dindirir yani. Ama boş ilaçlarda fayda etmiyor ben uykuda korktuğunu düşünüyorum.