Bi bebek arabasını açtık dısrfa hiç kuşşanmasıgımfan evde seyyar beşik olarak kullanıyotuö
Kucagımda pıspıslayıp mayıstırdıgım bebeğimi ona koyuyorum cok hüzel uyuyor uyanır gibi olunca arabayı süryorum :)
Ya da uyanıksa karnı tok altı yemizse puseti takıp onun içinde oturtuyorum sıkılacak olursa ayagımla arabayı ileri geri yapıyorum