Balbademmmmm evet evet biz zaten öncesinde influenza geçirdik çok kötüydü o , burun göz akıntısı boğazlar fena çok kötü öksürük halsizlik yüksek ateş hepsi bir aradaydı. İnfluenzaya zaten antibiyotik verilmiyor başka bir ilacı var ama kullanmadık biz ilacı toparlamaya başladı diye birde ilaç çok kötü tadı varmış herkes çok kusuluyor denmiş hepten oğlumu bütün ilaçlardan soğutmak istemedim( ateş düşürücüyü zar zor içiriyoruz zaten huyunu biliyorum hepten iğrenirse ağzına ilaç süremeyiz)
Neyse bu hastalık bitti bu süre zarfında kontrole götürdük devamlı ciğerlerini dinlettik kulaklarına baktırdık. Temizdi herşey yolundaydı son kontrolden iki gün sonra gece anne kulağım ağrıyor diyip çok ağladı bizde hemen acike götürdü direk kızarmış iltihap başlangıcı dedi damla ve antibiyotik verdi. Öyle kullandık bitene kadar 5 gün. Sonra yine kontrole gittik birşey kalmamış dedi doktor.
Eğer sizin öyle dediyse doktor bende olsam önce kbb ye götürürdüm kesinlikle çocuk boş yere antibiyotik kullanmasın.
Ama acilde ki doktora dedim ben bu kulak iltihabı nasıl oluyor dedim neyden kaynaklı, zaten hastaydı üst solunum yolları hastalığı o devamlı süren burun ve geniz akıntısı kulağa çevirebiliyor böyle dedi.