Bebeğim biberon kullanımımdan dolayı memeyi red ediyor 1 haftadır. Kaşık biberona alıştırmaya çalışıyprum biberonu unutturmak için ama ağzına verdiğimde ağlamaya başlıyor. Benim gibi bu sorunu yaşayan varmı ? Kaşık biberonu mu doğru kullanamıyorum acaba biberonu nasıl unutturacağımı bilmiyprum 😢 bebeğim 3,5 aylık.