Merhabalar,çamaşır kurutma makinesi almak istiyorum.Özellikle arçelik düşünüyorum.Kullanıp memnun kaldığınız bir model varmıdır?Birde bir kaç kullanıcı yorumu okudum.3,5 saatte kuruttuğu ve elektrik faturasını 2 ye katladığına dair. Gerçekten böylemidir?