zeynepzeze
Merhaba. 13 gün önce doğum yaptım. Doktoruma sormayı unuttum. Sanırım artık kullanabilirim. Acaba siz kullanıp hangi markadan memnun kaldınız? Ve başka önerileriniz var mı? Sarkıklık olmaması için?
Minnooss
Emba korse kullanıyorum yamuna nın aynısı latex 1 hafta içinde en sıkı kopçaya ulaştım çok memnunum iyiki almışım bu Arada doktorum yamunaya o kadar para verme aynısı emba korse dedi kendi de onu kullanmış
Minnooss
Emba korse kullanıyorum yamuna nın aynısı latex 1 hafta içinde en sıkı kopçaya ulaştım çok memnunum iyiki almışım bu Arada doktorum yamunaya o kadar para verme aynısı emba korse dedi kendi de onu kullanmış