Aysgl_clk12 benim kızımın da topuk kanında biotinidaz eksikliği çıktı doktor genetik test ve biotinidaz için test yaptı kan alarak. Genetik sonucunun çıkması baya bi zaman sürdü sonuç çıkana kadar her ihtimale karlı bioaka başladık. Genetik sonucuna göre benim bebeğim taşıyıcı çıktı hasta çıkmadı ilacı bıraktık. Şimdi 3.5 aylık olduk çok şükür bi sıkıntımız da yok. Bizden herhangi bir test almadılar 2. Çocuğu düşünürseniz genetik danışmanlık alacaksınız dediler. Bizim dna larımıza o zaman bakılacakmış.