Atalante2705 busra37 her yerde yok malesef ben vitmadan TEM’in ettim internete tam pirinç unu yazarsanız bulabilirsiniz pahalı değil ben 12 liraya falan aldım sanırım
Melikeakiner Canım o aldığın pirinç unun bir faydası yokki, şeker ve arsenik yüklüyorsun bebeğe. Kaşık mamaları ver doktorumuz bize aptamil sütlü pirinçli kaşık mamasını önerdi. Şekersiz ve içerik olarak çok iyi.
hanifedog pirinç unu bisküvi bunların hiçbir faydası yok bebeğe. içinde şeker ilavesi olmayan kaşık mamalarından alabilirsiniz aptamilinkiler çok iyi mesela
tczehra ben daha hiç kullanmadım canım 18 aylık oğlum onun yerine kaşık maması veriyorum ben bağışıklık içinde daha iyi şekersiz olanını da tercih ettim aptamilinkilerden aldım ben ilk zaten sütlü pirinçli ile başlamıştık.
[silindi] busra37 merhaba oglum 6 ay 9 gunluk bende gecelerı uyumadan once arı mamayı pısırıp ıcerısıne hıpp formul mama ve hıpp gece kasık maması ekleyıp yedırıyorum buna muhallebı dıyolar😀