Miraeleysa Merhabalar anneler saglık ocagının verdigi vegaferon kan damlasını kullanan vRmı aç karna 8 damla dedi dili hep renkli oluyo ve kokusu tuhaf normalmi sizler hangi marka kullanıyosunuz bu arada 4 aylıgız
2prematureannesi Miraeleysa buyuk oğlanda kullandım küçüğüne kullanmak istemedim çünkü kolay kolay ilaç türü şeylere ağzını açan bi bebek değil
16temmuzannesi Miraeleysa bızede ondan verdı ama 5 damla soyledı,doktoruna gıttıgımde başka bir ılac ıstıyecem
birminikbebekannesi Miraeleysa Ben ocean kullanıyorum ayrıca sğalık ocaklarının verdiğinde paraben var mümkünse kullanmayın
Busraaltsoy Miraeleysa bizede vermistiler ama bi süre sonra kabızlık yapıyor cok kötü bide bebegim kusuyordu kan ilacini o yüzden deyistirdim ferro zinc diye bi damla aldim su an memnunuz
Tdemir Kilo başı 1 damla olduğu için bebekten bebeğe değişiyor miktar. Bize bestiron önerdiler onu kullanıyoruz şimdilik kabızlık vs yapmadı
16temmuzannesi Miraeleysa kustugu zaman kahverengı gelıyor arada bende bıraktım o yüzden ama ben üç damla veriyorum o yüzden dili kırmızı olmuyor