Merhaba hanımlar, oğlum 1 yaşını dolduracak haftaya. Normalde sabah 7 gibi kalkıp akşam da 8de uyurdu, gündüz de iki uyku yapardı. Diş dönemine girmemizle birlikte akşam uyumamaya başladı, sonea da alışkanlık oldu uyumuyor. Sabah 8e doğru ancak uyanıyor. Akşam da uyuması 9buçuğu buluyor. Gün içinde yine iki kez uyuyor ama ikinci uyku Biraz geçe kalmaya başladı. Ben tabi hala 8de yatsın istiyorum ama tek uyku için de erken mi? Siz tek uykuya ne zaman düştünüz? Sabah uyanıp öğlene kadar durabilir mi emin olamıyorum. Sabah erkn kaldırayım dedşm ama gözünü açamıyor çok uyumak istiyor, kararsız kaldım o yüzden.