Kızlar merhaba bebeğim 5 ay 1 haftalık tam 4. Aydan beridir ek gıdaya bişeyleri yemek istiyordu çok hevesliydi o zamanlar çok azıcık tadım yaptırırdım şuan bir tık daha fazlalaştırdım ama baştaki gibi hevesli değil bebeğim istemiyor gibi ağzını açmıyor kaşıkla bişey verdiğimde neden acaba benim gibi olan var mı ya da tam 6. ayda mı versem? Mamayı da bazen istemiyor aç olmasına rağmen atak dönemindeyiz birde onun İÇİN mi acaba?