fatmaa_123 Merhaba arkadaşlar. 1 hafta sonra kardeşim doğum yapacak. Plasentanın bir kısmının rahime yapışık olduğunu öğrendik. Anne için hayati tehlike oluşturabilirmiş. Bilgisi olan var mı bu durumu yaşayan ya da yaşamış bir tanıdığı olan.
ballibebekannesi fatmaa_123 fatmaa_123 merhaba benim de aynı durum vardı aralıkta doğum yaptım kardeşinizin durumu nedir