Ben ikizlerime 6 aydır tek baısma bakıyorum . Düşünüyorum 3 tane pldada bakarım diye .gece uykusuz kalıyoruz sık sık uyanma .. canım birazda bebeklere baglı bnrim kuslarom çok akıllı gaz sorunu olunca 1 bebek bile zor oluyor diyorlar. Bende öyle sorun olmadı koydugum yerden beni izlerler aglamazlar.sadcee acıkınca aglıyorlar. Canım mama stogu yap. Mama fiyatı hrrgün artıyor. Tarihi uzak sec .bebek bezi bol bol al ..kıyafet zatem hep hediye geldi bir yıgın. Hemen küçük kalıyotlar zaten en önemlisi mama ..bizde 2 bebek haftafa 1 kilo Aptamil bitiyor 250 lira olmuş bir paket