minnosummm sağlıkla gelsinler inşallah annesi ayrı eve tabiki çık zaten hem logusa lık hemde çocuk bakım sürecinde kayınpederin veya başkası varken rahat edemezsin, insanın ağrısı oluyor dikişler i var yürüyüş yapman gerekecek emzirirken gecelikle olacaksın hep odaya tıkılıp kalamazsın ayrıca 3üz bakmak zor olacak halamın ikizi oldu 4 kişi baktık 1 aya yakın çünkü birisi uyudu birisi uyandı bazen ikiside uyanık tı aynı anda meme ye koymaya çalıştık annesinin ağrısı var dı bebekleri biz destekledik tuttuk emmesi için zaten onlara bakmaktan yemek yapacak çamaşır yıkana ak gibi değildi yani birimiz o işleri hallettik birimiz doyunca bebeğin birisini uyuttu bakımını yaptı derken bakarsın illaki ama bir süre sonra içlerinden birisi gazlı bebek olur da tek başına yetemezsin ilk aylar da imkansız. Seninde uyumaya ihtiyacın olacak belki sütünü sağıp birisine biberon la vermeleri gerekecek belkide mama vermen gereken bir durum olacak ama her ihtimalde bile yanlız yapman zor zaten