Aselin_annesii 2 ay 24 günlük bebişim sürekli elleri ağzında ağzı akıyo hep diş eti kaşınması için erken değil mi ? İlk bebişim de pek bilgim yok kızlar
Elizinannesi01 Aselin_annesii 2 ay 8 günlük bebeğim diş dediler doktora götürdüm ellerini emiyor salyası var diye ama ellerini emmesi normalmiş bu dönemde keşfediyormuş.
OglumAlp Bizim de öyleydi hala öyle 4,5 aylık oldu 🤣 diş değil öyle eller ağızda salya önü ıslanıyor sürekli 😵💫
Oglumetehan 7 aylık olduk ve 3 aylıktan beri eli ağzında. O zaman doktor kontrolünde dişi çıkıyodur dedi hala diş falan yok ama eli de hiç çıkmıyor. Parmak falan emmiyor ama eline ne geçerse ağzına tıkıyo eline bişey geçmezse de parmağını çiğniyor😂