Gulcan21 3 ay silikonla emzirdim ve kanaya kanaya bir türlü düzelmedi. Dedim silikonla da iyileşmiyor. Silikon zor oluyordu bırakmak istiyordum zaten. Sürekli silikonsuz denedim başta çok çok zorlandı ememiyordu. Sonradan alıştı şükür. Ucundan 2-3 günde bir çok az keserek kısaltabilirsiniz silikon ucu. O şekilde alışır diye düşünüyorum. Genelde bıraktırma yöntemi olarak öyle yapıyorlar