Bana bir akıl verin nolursunuz oğluma çok düşkünüm severim ilgilenirim oynarım çünkü babası çok sevgi belli eden ilgilenen bi insan değil hal öyle olunca oda daha çok bana bağlandı bende üzülüyorum arkadaş yok kimse yok babası oynamaz etmez hal böyle olunca bana aşırı bi bağlılık oldu ayakkabısını babası giydiriyor anne giydirsin babası tuvalete götürecek anne götürsün… bugun kreşte de öğretmen ayakkabısını giydirmek istedi ben giydirmedim attı kendini yerlere ağlamala krizleri müdahale etmedim her dediğini yapmayın dediler ay bu içeride girmedi girişte yerlere uzandı saatlerce ağladı asla bitmedi inadı geçmedi hıçkıra hıçkıra o yerde uyuya kaldı okula giriyor bi saat sonra anne diye başılıyor sosyalleşsin diye yazdırdım benden kopmuyor kardeşi de oldu daha da fazlalaştı çok ilgi çocuğa iyi gelmedi bunu biraz geç anladım şimdi ben ne yapmalıyım nasıl bir yol izlemeliyim hiç bilmiyorum