okuyor Kuzeyinko kalabalık gelene İzmir köfte yapıyorum büyük fırın tepsisi ile. Yanına çorba, pilav. Ortaya da zeytinyağlılar, salatalar, mezeler
Kuzeyinko Yaprak321 124dorukcum124 Luna_woman pembehanm Kerem_k1 berkinannesi_ lyl0742 Deletedmom_25 barlassmoom Utkucan Kzybsk 1bahar 1melek_annesiii Saafie okuyor Aylinberberoglu Hepinize cok teşekkür ederim çok guzel şeyler yazmışsınız iyiki becerir de yaparım 😍😅
Belcim30 Kuzeyinko tencerede de olur güveçte de olur kemikli etli sebze yemeği, yoğurt çorbası, pilav, salata ve tatlı yaptım ben 10 kişilik misafirlerim gelmişti 🤗
baltopagasii Kuzeyinko bence önce yoğurt yada mercimek çorbası ardından araya masaya ortaya sarmalar kuru dolma yaprak felan olabilif birde borek ortaya yine salata ve havuç tarator turşu varsa ezme yemek olarakda fırında köfteli patates yada fırında tavuk kanat yada bir tane sos var fesleğenli susamlı poşette tavukla bezelye ve havuç ve patatesle süper oluyor denemenizi tavsiye ederim 🙂 pirinç pilavı ve tabiki tatlı yanınada içecek zaten koLa şişirir yeter 😂
Hep_mi_uykusuz Kuzeyinko Firin yemeği cok bereketli ve bol oluyor bence frin yemegi yapin. Mesela tavuk patates yada kofte patates gibi Mercimek corbasi mercimeyi salcasiz yapin efso olur yanina princ pilavi salata ve ayran cacik Tatli yapmak isterseniz de yine borcam tatlilari cok berketli oluuor
Hayriyeasel Kuzeyinko Firinda tüm tavuk kizartabilirsin ortaya 2 tane İç pilav yapabilirsin altına da Yanina da salata Mercimek çorbası Patlıcan közleyerek salata yapabilirsin Amerikan salatası Yesillik salatası bence yeter cocukla
Yenianne22 Kuzeyinko En iyi menü bence bu bizim misafirler gelince öyle yapıyorum Mercimek çorbası Tavuk sote (kremalı mantarlı) Et yemeyen olur diye türlü veya kuru fasülye Pilav Kuru cacık -brokoli salatası Zeytinyağlı sarma Kuru dolma Yoğurt-Turşu da koyuyorum Tatlı olarak da magnolia veya fırın sütlaç yapıyorum mis gibi menü oluyor