Eloo005
Kapatıp acanlar nasıl yapıyor bilmiyorum daha cok fatura gelir diye biliyorum ac kapa cok enerji harcıyor cunkı uzmanlar bunu soyluyor birde bunu gectım evi ac kapa ısınması daha zor olmuyormu dusunsenıze yanıyor yanıyor tam ısıncagı sıra. Kapatılıyor sonra tekrar aç gercekden bılmedııgım İcin soyluyorum cunki zaten ilk actıgımızda 5 6 saate anca ısınıyor ev
Benı Bı aydınlatın biz hep en dusukde yakarız havalar iyice soguyınca hafif yukseltırız 1 kac acıp kapatanla konustum kıs boyunca onlara gelen faturada aynı bize gelende aynıydı kapatmamaya karar verdik gercekden boyle yapıpda az fatura odeyen varmı