Erda babyplus manuel sut pompası kullanıyorum, hiçbir acı yok. Çok iyi. Elektrikli olan iyi bir marka kullandığımda benim de çok kötü olmuştu. DeğiştirmeniZi öneririm, onla baş edemezsiniz yoksa. Yaralarınız için ise en en en iyisi doğal yağlar fakat lansinohun göğüs için olan kremi iki günde iyileştirdi demişti kardeşim kullandığında.