Duygu93 Kızlar sezeryan oldum 27 gun oldu kırkıncı gunumuzde doktora gidicem sabah erkenden randevu var. 39.gün kuaföre gitsem ağda yaptırsam sıkıntı olurmu dikişlere felan
birtatlivera Duygu93 Ben eldivenle kendim aldım. Sezeryan kesi yerini sol elimde tutup (gerginleşip dikiş zarar görmesin diye) sağ elimde etrafını temizledim. Yani ağda gibi çat çat öbek öbek çekmedim. 🌸
Susikoo Duygu93 40’ım çıkar çıkmaz ağda yaptırdım bir problem yaşamadım. Ama kesinlikle yaşanmaz diyemem ☺️
Duygu93 birtatlivera bu daha oluru var gibi denemek lazım. Bacak göbek ağda için giderimde özel bölgeyi de olmadı öyle yaparım. Yani dikiş yerini eldivenle alsam aşağısı ağda yaptırsam olurmu acaba.
Duygu93 Korkuyorum bende orayı ağdayla cekerken sıkıntı olur diye genellikle gidiyorlarmış ama bilmiyorum jilette istemiyorum
birtutambilgi Duygu93 2.5 ay oldu ne jilet ne ağda sürmedim tüy dökücü kullanın tek seferlik riske atmayın herkesin bünyesi bir değil
Lalinn Duygu93 bence gitmeyin yine siz bilirsiniz de bu deri yani başka şeye benzemez açılırsa Allah korusun gittiğinize pişman olursunuz başka yolla halledin derim tüy dökücü filan
birtatlivera Duygu93 Neden olmasın, etin gerilmeyecek yerini siz halledin, kalanını ağdalatın. Ben 46. Gün kontrole gitmiştim, doktorum o zaman “artık kesede yapabilirsiniz dikiş üzerine, spor da yapabilirsiniz sorun olmayacak” demişti.