Gerçekten çıldıracağım kızlar 3gündür ateşimiz vardı acile gittik gribal durum kulağa vurmuş agumentin verdi 3 gün daha ateş olabilir dedi.daha önceki doktorumuz alerjik durum demiş ve ventolin ve corteir birde zyrtec şurup vermişti dün akşamki kadına devam edeyim mi dedim solunumla ilgili sıkıntı gözükmüyor gerek yok dedi ama bu çocuk koştukça öksürüyor.dünden beri kötü öksürüyor
Kreşe bıraktım dün ventolinden sonra öksürük krizi tutmuş öğremeni onu doktorunuza sorun deyince kestim ama dünden beri öksürmekten canı çıktı onunla benimde..alerjik ilaca devam etsem antibiyotikle fazla mı gelir ? Ventolin vereyim mi keseyim mi ay bilemiyorum.nasıl rahatlayacak aynı covid dönemindeki gibi öksürüyor