Kızlar kızım şuan 6 aylık ilk 3 aylıkken regl oldum ama hep düzensiz geçen ay 41 gün sonra olmuştum şimdi ise 2 ay geçti emzirdim için düzensizlik olabiliyo evet ama artık sinir basıyo beni yumurtalıklarım ağrıyo regl ağrılarım var ama bi türlü olmuyorum emzirdim içinde ilaç içemiyorum kekik var adet söktürücü ama onu içemiyorum zehir gibi resmen ve bebek içinde iyi değil başka bildiğiniz doğal adet söktürücü var mı?