H_Nur_K 6 ayda verdim ama açlık otu sürekli içilecek birşey değil kabızlık durumlarında tükettim sadece bağırsak çalıştırıyor çünkü. Şuan yine diyetteyim kilo vermek sandığımız kadar zor değil. canın kısır mı istedi yaz diyet kısır tarifi diye karnabahardan kısır var harika oluyor mesela hep yapıyorum onu :) yani demek istediğim herşeyin diyete uygun olanı var tamam tadı birebir aynı değil ama çok çok benzeri en azından insanın isteği azalıyor bu tarz şeylere 🥰🥰🥰