O1Anne daha dün olduk canım. Hemşire 37.5 geçerse ateşi calpol ver dedi. Çok mızmız ve sersem gibi oldu yavrucum. Üstünü çok kalın giydirme evde. Ateşini sürekli kontrol et karnını ve sırtını yüzünde ateş olmasada o bölgelerde olabiliyor. Akşam ateşi 37ydi ben calpol verdim 1 çay kaşığı. Sabaha karşı ateşi yine yükseldi annem üstünü soyup atlet ile yatırdı üstüne örtüp çok şükür bugün iyi mızmızlıpı da geçti