_hazal_kya Kayseri şehir hastanesinde veya özel de önerdiğiniz çocuk doktoru var mı? İştahsızlık için gideceğim.
Esoca38 _hazal_kya Tekden de Mustafa Fındık doktorumuz gayet memnunum. Biz Tekden Hastanesi’nin daimi hastasıyız çok beğenerek ve severek gidiyorum hastaneden de doktorlarından da çok memnunum 🥰
Seyturak _hazal_kya Acıbadem’de Murat çağlar var biz çok seviyorduk kendisini çok anlayışlı,yeterli bilgiyi veren ve en önemlisi telefonla istediğimiz zaman ulaştığımız bir doktordu kesinlikle tavsiye ederim
_hazal_kya Utkucan evet çok duydum bu doktoru da az önce aradım muane ücreti 950 dedi çok şaşırdım ne ara oldu bu kadar yaa😂
Utkucan _hazal_kya inanılmaz yükselmiş ya valla şok oldum 3 ay önce gittik yarısıydı birde bizim özel sağlık sigortanız var uyguna geliyor tabi
_hazal_kya Babymom16 evet gittim metabolizma bölümüne gönderdiler tahlil verdik bu cuma da sonuç alacağız inşallah