mucizem3006 Hanımlar oğlum 17 aylık bugün farkettim ki üst dişlerinde hafif sarılık var büyük ihtimalle yemek yiyor ondan, ağzını açtırmıyor hiçbişry yapamıyorum başına gelen varmı ne tavsiye edersiniz
Kuzeybabyy mucizem3006 fırçalayınca geçiyor oğlumda da olmuştu ilk zamanlar ağzını açmasa bile fırçayı verin eline keşfetsin karşısında sizde fırçalayın alışıyorlar. Şimdi dizime yatırıp fırçalamama bile izin veriyor
Kuzeybabyy mucizem3006 bebekler için fırçalar var yumuşacık ben çok az ıslatıp çok çok az macun sürüyorum bebekler için olan
Eslemgunarli51 mucizem3006 bebeklere özel diş fırçası ve macunu var onlardan alın zaten çok yumuşak birde daha Tükürme yeteneğine sahip olmadıkları için yutuluyor o macunlar zararı yok
SEYMAMMELEGIM Benimkide 19 aylık gece anne sütü alıyor dişçiye goturdum dişçi gece beslenmesinden olduğunu söyledi gece uyumadan önce temiz ve nemli bir bezle dişlerini temizle geçer dedi bende bunu deniycem