Ecemilay Çok merak ediyorum bebeklerinize lakap taktınız mı benim kızım o kadar hareketli ki onu fıtırtılı diye seviyorum adı öyle kaldı çocuğumun 😂😂😂 sizler neler diyorsunuz
lalbg Ecemilay nily, lülük kafa (saçları lüle lüle çünkü) ay kuşum, chucky😂 bunların hepsi onun lakabı😊
Elifaylin Ecemilay bebeğime takmadım ama bana andigambak diyor o bana taktı 😂 dedesine de dedegodük diyor 😂😂 bazen bana anneminnoş da diyor 😂😂😂
Ecemilay Hkgi benimki de uyurken götünü havaya dikip yatıyor tosbağa gibi toplanmışsın diyorum kahkaha atıyor 😂😂😂
Ecemilay Alpsmommy kardeşim oğlunun adı Alparslan onun lakabı da Alpişko 😂😂😂 Alpler’in kader buymuş 😅😅
1eylulll_ Genelde Sincap ve tavşan diyorum bazen keltoşummmmm diye seviyorum 😂 çünkü kızımın ense kısmı dışında saçı yokkk 🥹
Ecemilay 1eylulll_ mide bulantısı yaşamamışsınızdır benim kızımın saçları ensesini kapatıyor öyle saçlı ki 😂😂😂hem saçlı hem fıtırtılı
Anneko Ecemilay üstüne kelebekli bir kıyafet giydirip misafirliğe gitmiştik misafirlikteki bebek kızıma bakıp Aaa gebelekkk kız demişti öyle kaldı gebelekkk diyoruz bizde 🤣🤣🤣🤣
petitonunannesii Ecemilay Biz Petito diyoruz ve herkes de Petito demeye başladı.Oglumun adi Petito diye kalcak sanirim