23 günlüğüz 2 yaşında bir de oğlum var bir haftadır hasta ateş öksürük bi türlü geçmek bilmedi dünden beri iyiye gidiyor ama sabah bi uyandım boğazıma sanki bişey batıyor kulaklarım tıkalı gibi şimdi yutkunamıyorum burun akıntısı başladı kucağımda bebeğimi emziriyorum çok korkuyorum ona da bulaşır diye nefesimi bile tutuyorum yüzüne doğru gitmesin diye ve üzülüyorum hastalanırsa diye sütümü etkilemesinden korkuyorum çabucak nasıl iyileşebilirim bişey yiyip içerken 3 kere araştırıyorum gaz yaparsa diye ne yemeli içmeli fikri olan var mı