Happymamii Kızlar bebeğim bu ay çok az kilo almış kilo aldıran mama önerir misiniz mama+meme olarak gidiyoruz sma denedik olmadı bize 3 aylık bebeğim
Sezgi4 Happymamii benimki de bu ay sadece 300 gram almış 3aylik neden böyle oldu anlamadım kaç kg sizinki
UmmuAbdullah Aptamil ilk aylarında bizimkine çok kilo aldırmıştı ama sonra kilo alımı durdu alerji çıktı çünkü oğlumda. Şimdi sadece emziriyorum ve süt diyeti yapıyorum biraz aldı