Benim oğlum prematüre doğdu oyüzden cok gazlı bir bebek şuan 7ay bitmek üzere
6ay boyunca muhtesem kolik sancılarımız vardı ne kullandıysam fayda etmedi aklına gelebiliecek her gaz damlasını kullandım doktorumuzın tavsiyesiyle her emzirmeden önce 7.8damşa relaktaz kullandım birde günde 3.yada 4 kez sab simplex verdi ikisi birden bana fayda etti cok sükür ama tabi herkeste farklı etkileşimler olabilir sen yinede doktoruna danış mutlaka