Arkadaşlar 2 gün sonra oğlumun doğum günü ben ve 3 oğlumda gripliyiz ve oğlum çok halsiz gece de hastaneden getirdik siz olsanız doğum gününü kutlarmıydınız kutlamazmıydınız ben şöyle düşünüyorum sadece kendi aramızda oğlum mutlu olsun diye kutlamak istiyorum siz olsaydınız ne yapardınız