Annemkuzum12 mamayı bırakması ne güzel boşverin bizimki 16 aylık keşke Bıraksa mama yüzünden gece uykuları çok bölünüyor. 3 ana öğün artı 2 ya da 3 ara öğün yemesi iyi olur diye biliyorum. 1 yaş civarındayken doktorumuz şu şekilde beslenme planı vermişti bize. Meyve, yoğurt, kuru meyveler, ev yapımı kek kurabiyeler ara öğün olabilir. Sabah mutlaka yumurta olsun demişti yiyorsa peynir vs pankek omlet çeşitlendirirsiniz zaten. Öğlen çorba içir diyordu. Akşam da et veya sebze yemeği balık tavuk. Yatmadan da yulaflı muhallebiler doyurucu olabilir i.