4.aya girmemizle birlikte zor bir bebek olmaya basladı. atak, beslenme reddi, öksürük , huysuzluk.. hepsi üst üste geldi ya. şu zamana kadar ataklara pek inanmıyodum ama şu 4.ay atağına kesinlikle inanıyorum artık. birden huyu suyu değişti bebeğimin. meme reddimiz 2 aydan beri vardı artık hepten bıraktı. sağıp veriyodum biberonu da tutmuyo ağzını kitliyor. uyku aralarında veriyorum aç kalmasın diye. zar zor içiyor. bi de üşütmüş galiba, öksürüğü ve balgamı var. of off vallahi çok zorlanıyorum beni ancak siz anneler anlarsınız.