elcn4139 3 yaşına girecek oğlum Mart’ta, 9 ay tam kolik, 1bucuk yaşa kadar hafif gazlı bir bebekti bu arada dişlerini çok zor çıkardı ateşli geçti derken şuan artık 3 yaşa gidiyoruz. Sonuç hiç bir şekilde gece tam manasıyla uyuyan bir oğlum olmadı. Gece en az 3-4 kez uyanmaya devam ediyor. 9 gibi uyuyor sabah 6 da tam kalkış yapıyor bu arada uyanislarin hesabı yok. Her yolu denedim yok olmadı, en son doktor kabullen her bebek uykuyu sevecek diye bir şey yok dedi. Uykuyu sevmiyor dedi çünkü alerjik bir durum da yok 🤷🏻♀️ kan değerli iyi, dislerncikti gaz bitti ama hala uyumuyo anlayacağın, üstelik gündüz uykusu da yok.