Bebeğim 3 aylık olmak üzere. Doğduğundan itibaren asla söylenen gibi saatler üzerine besleme yapmadım. Sarılık riskimiz yoktu, 3600 doğdu. İdrar ve kaka sayısını gözlemledim tabii önce ve gece acıktığında uyanıyor mu gibi.. Benim bebeğim genelde 4 saatte bir uyanıp emiyordu.. gündüz ise 2 saat, bazen daha kısa sürelerde beslenmek istiyordu. Yarım saatte bir bile oluyordu. Gelişiminde de hiçbir sorun yaşamadım. Şu an 60 cm, 10 gün önce de 5.5 kiloydu.. yani özetle siz takip ederek karar verin ☺️