Tdemir Sağlık ocağı hemşiresi salgına karşı 9. Ayda kızamık aşısı yapıyoruz dedi ama takvime göre 12. Ayda olmalı. Daha önce 9. Ayda yaptıran yada bilgisi olan var mı?
Deletedmom_33 Tdemir yumurta alerjisi oasaydi 1 buçuk hafta önce bende yaptıracaktım 9 ay 8 günlük iken
CizerBirAnne Tdemir doktorumuz söyledi, 9.aya da eklemişler ama zorunlu tutmuyorlar dedi. Ben de yaptırmalı mıyız sizce dedim, ben kendi çocuğuma yaptırmazdım dedi açıkladı. Zaten bizim sağlık ocağı da çağırmadı 9.ayda, 12.ay için randevu verdi.
Tdemir CizerBirAnne 9 da yapılıp bir daha 12. Ayda yapılması saçma bence de araştırdım; Türkiye’de sadece kızamık aşısı olmadığı için kkk yapılıyormuş ama bir çok doktor önermiyor anladığım kadarıyla