091989 bebeğim 5 aylıkken başımıza geldi suan 7.5 aylık ve 3 defa tekrarladı 3 defa sondayla idrar alındı poşetle verdiklerimizin sayısı yok zaten biz genta iğne kullanmıştık beş gün sonra 10 günde suprax şurup kullanmıştık bakteri üremesi vardı bizde sonra tekrarlayınca 5 güm daha suprax kullandık Allahım idrar yolu enfeksiyonu denilince tüylerim diken diken oluyor artık kilo alamamasına da sebeb oluyor tabi ateş de cabası 4 kilo doğan çocuğum suan 7.5 aylık ve 7 kilo sağlıklı olsun Allahım her türlü hastalıktan korusunda napalım diyorum artık😣🤦🏻♀️🤷🏻♀️