Bebeğim 21 günlük düne kadar çok güzel sorunsuz emiyordu. Dün geceden beri uykudan uyandığında iki göğsümü de tutuyor bir iki çekiyor sonra bırakıyor, sinirlenip ağlıyor. Döngü bu şekilde devam ediyor. 30-45 dk böyle sürdükten sonra devamlı emmeye başlıyor. Baktım süt çok hızlı ya da az gelmiyor. En son tüm göğsümü sağdım ama ona rağmen hâlâ aynı şeyi yapıyor. Neden olabilir? Ne yapmalıyım? 😔