Lovecemre eşiniz haklı mutlaka yaptırın kızımın tüm aşılarını yaptırdım iyi ki yaptırmışım. geçen kış ve bu yaz bulunduğum yerde bir ishal salgını oldu ki. Eşimin kuzeni çocuğuna yaptırmamış rota oldu 1 hafta hastanede yattı 😔 yavrum çok zor geçirdi. Ne yiyor ne içiyor habire ishal kusma. Kilo da verdi böyle olunca. Aşısı falan olsaydı en azından hafif atlatırdı.