Ozgemre ben iki kızımı da doğduklarından beri hergün yıkıyorum. Yılamadan kaynaklı hasta olmadılar hiç. Ama banyo sonrası saç kurutma iyi yapılmalı. Dışarı da çıkmamalı diye düşünüyorum, ben zaten yatmadan önce yıkadığım için dışarı çıkma durumu zaten olmuyor.
Ama şöyle de birşey var, büyük kızımda ayağında bir şeyler çıktı. Dermatoloğa götürdük. İşte anlatırken hergün yıkıyoruz diye, hergün niye yıkıyorsunuz hergün yıkamak da iyi değil dedi. Biz de hergün sabun sürmüyoruz ama su banyosu yapıyoruz dedim tamam o zaman dedi. 3 günde bir sabunlu banyo yaptırıyorum.